Jak vypadá SEO analýza a proč je důležitá?

Přivádí k vám vyhledávače méně uživatelů, než si představujete? V takovém případě je na místě zjistit, proč tomu tak je. SEO analýza ukáže nejen aktuální stav webové stránky, ale především její slabá místa. Díky tomu jasně uvidíte, na které oblasti byste se měli soustředit a věnovat jim extra pozornost. Podívejme se na činnosti, které za vším stojí.
web statistika graf

Kontrola momentální situace

Začít musíte pochopitelně tím, že zhodnotíte současný stav. S tím souvisí podrobný rozbor obsahu stránek, jako je množství textu, hustota a rozmístění klíčových slov apod. Zkontrolovat je dobré také odkazové profily, neboli kvalitu linkbuildingu. Podívat se vyplatí i na navigační strukturu webu, která silně ovlivňuje to, zda se u vás vyhledávač vyzná nebo ne.

Posledním bodem první fáze by se měl stát rozbor technických parametrů webu. Zní to vznešeně, že? Do této kategorie se počítá kvalita zdrojových kódů, duplicita obsahu, možnosti přesměrování nebo black hat SEO, neboli zakázané metody optimalizace na internetu. Do procesu toho lze zařadit mnohem více, záleží jen na rozsahu, který chcete provést.
web business poznámky

Mrkněte na klíčová slova

Jako první si dejte dohromady, jaká slova nebo fráze jsou typická https://ona.idnes.cz/nejsem-typicka-zenska-0ub-/vztahy-sex.aspx%3Fc%3DA150105_152406_vztahy-sex_jup a vyjadřují vaši činnost. Až vám dojdou nápady, tak proveďte analýzu klíčových slov webu. Možná se dozvíte o nových, která často používáte a ani si to neuvědomujete. Zároveň zjistíte, která neužíváte a přitom byste měli.

SEO strategie na dlouhou trať

Jednoduchou analýzu si můžete sami, ale nejlepší je využít specializovaných agentur, které ji nejen provedou, ale také navrhnou řešení. Marketingový plán by měl být hodně detailní. Ideální je rozepsat si kroky jeden po druhém a poté je jen realizovat v určitém časovém období, které si sami určíte. A v případě, že máte mezery ve zpětných odkazech, naplánovat návrhy na zlepšení linkbuildingu.

[ssba]