Reklamní deštník může vyjádřit váš životní styl


Když se venku rozprší, může vám to pokazit den, ale také nemusí. Máte-li doma reklamní deštníky v provedení dvou kusů, v krásných výrazných barvách, například žluté a červené, vyberete si jeden z nich a vyrazíte na procházku nebo na nákup. Budete si dobře vědomi, že potisk, který máte nad hlavou, vyjadřuje přesně to, co byste rádi sdělili ostatním. Obrovskou výhodou deštníků je jejich velký průměr, a tudíž docela velká prezentační plocha, máte mnohdy k dispozici celý čtvereční metr, a to se vám nepoštěstí ani u triček, mikin a bund. A co tedy nechat natisknout zrovna na deštník?

reklamní deštník

Životní styl – jistě, že deštník skvěle poslouží i pro propagaci firemní, stačí logo a nápis s krátkým sloganem a málokdo jej na ulici přehlédne, pokud se zrovna nedívá na displej mobilního telefonu, což je skutečně děsný nešvar chodit po ulici, čučet do mobilu a nevnímat, co se děje kolem vás. Na deštníku můžete mít i váš zmenšený portrét v podobě životního stylu, který vás charakterizuje, a může obohatit kohokoli. Klidně to můžete zkusit s vodáctvím, horolezectvím, cyklistikou, fotografováním, sbíráním známek nebo samolepek či dokonce retro cedulí s nápisy.

barevné deštníky

Květiny, motýli, ptáci, akvarijní ryby – příroda je tak pestrá, že je škoda, že si jí někteří lidé nevšímají a žijí zalezlí ve své ulitě, ovládáni televizními zprávami ze světa byznysu a politiky a různými průmyslově vyrobenými lákadly. Pamatujete se na film „Dívka na koštěti“? Petra Černocká tam fantasticky v úvodní písni sdělila nám všem, že „v jediné růži je kouzel na tisíc, a že nepotřebujete žádný lexikon kouzel“. Dejte lidem na ulici na vědomí, aby si uvědomili, že svět, to jsou i krásná motýlí křídla, ptačí zpěv a velká akvária, která mohou mít doma a pozorovat namísto televizních reklam na pivo a prací prostředky překrásné a živé barevné rybky.

[ssba]